När vintern väl gör sig påmind och vädret ibland sätter stopp för trafiken i vår stad har vi tagit ett beslut om att vid vissa tillfällen ställa in lektioner.
Läs mer HÄR!
Teaterskola för barn och ungdomar sedan 1968
När vintern väl gör sig påmind och vädret ibland sätter stopp för trafiken i vår stad har vi tagit ett beslut om att vid vissa tillfällen ställa in lektioner.
Läs mer HÄR!
Under terminen kommer vi att skicka information via Epost. En del innehållande bifogade filer, oftast i form av en PDF. ”Kallelse/faktura” är en av de filer som kommer som bilaga. En bekräftelse på att ni fått önskad plats.
Vissa servrar väljer, av säkerhetsskäl, att lägga Epost med bifogade filer i skräpposten, så håll utkik där om ni inte får väntad information i er vanlig Inkorg.
I de flesta Epost-program kan man flagga mottagaradresser som ”betrodda” och efter det även få Epost med bilagor från dessa, i Inkorgen.
Det är också viktigt att meddela oss om ni byter Epost-adress av någon anledning.
Ha det gott så ses vi snart!
Lena och hela personalen
Vårterminen börjar vecka 35 eller 36!
Vi ser fram emot terminsstarten och få börja igen efter sommaren!
Mail kommer skickas ut till alla som är anmälda till HT 26 med exakt startdatum och faktura. Jag kommer maila när jag är tillbaka efter semestern i augusti.
Hälsningar Lena
Vi ber er att tänka på följande under terminen:
* Vi lämning och hämtning endast EN vuxen per barn.
* Om det går så ber vi er föräldrar att inte stanna kvar i lokalen, om ni inte måste, utan vänta utanför. Det finns många fina kaféer i området😊
* Stanna hemma om ni känner er sjuka.
Vi ser så fram emot att börja igen med ny energi och glädje!
Vi ses snart!
Lena och hela personalen
© 2026 Miniteatern
— Upp ↑
Följ oss på sociala medier